10 d’octubre del 2011

Daus de codonyat i formatge fresc

Em tocava a mi portar el postre dels dilluns, i com que el cap de setmana he estat fora, no he tingut gens ni mica de temps per rondar per la cuina. Per això he fet un postre molt i molt senzill, però propi de la temporada en la que estem: daus de codonyat i formatge fresc.


Tot i que avui m'han regalat uns codonys, el codonyat que he portat, suau i no excessivament dolç amb un punt amarg molt agradable, el vaig comprar a la fira medieval del meu poble a uns artesans del producte. 

Però aquí us deixo la recepta que faig jo de codonyat.

És aquesta una bona proposta de emportar-nos a la feina unes postres que trenquin una mica la monotonia de la fruita de cada dia, i donar-nos un caprici dolç.

Ingredients:
  • formatge fresc
  • codonyat

Com ho preparem:
  • Tallem el formatge fresc a daus una mica gruixuts.
  • Posem a sobre uns talls, també quadrats, de codonyat, però més prims.

Hoy en la fiambrera: Dados de membrillo con queso fresco. Léelo!
Today at the lunch box: Cheese with quinceRead it!
Ces boîtes à lunch: Compte tenu de coings avec du fromage. Lisez-le!
---------------------------------------------------------------------------------------

3 comentaris:

  1. La combinació de formatge i codonyat és excel·lent... sempre triomfa! L'altre dia vaig provar de fer-ho al revés. Vaig posar un dau de codony i el vaig forrar amb una boleta de formatge de cabra. I queda molt resultón! Gràcies per compartir la proposta! Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Marina, Ja he vist la teva proposta... molt més engrescadora que la meva.....Felicitats!

    ResponElimina
  3. Boníssims! Jo també en faig amb roquefort.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...