29 de novembre del 2011

Cintes d'espinacs amb salsa de porros

De pasta, a casa en consumim força, perquè a les nenes els hi agrada i perquè és un producte fantàstic per omplir la carmanyola (tot i que sé, i reconec, que la pasta feta i menjada tot seguit sense reescalfar té un punt més). 



La pasta (de qualsevol forma i color) ens la mengem amb mantega i parmesà, amb oli i herbes seques vàries, amb salsa de tomàquet, al pesto, a la carbonara (sense crema de llet) i a la napolitana.

Però fa un parell de setmanes, vaig pensar que volia variar. I vaig improvisar una salsa amb porro, crema de llet i pernil dolç. Als de casa els va encantar, i com que em va resultar tan fàcil, ja ha anat més d'una vegada cap a la feina.

Ingredients:
  • cintes d'espinacs
  • 1 porro
  • 250 cc crema de llet
  • pernil dolç
  • formatge parmesà
Preparació:
  • Bullim la pasta, segons les indicacions del fabricant. 
  • En paral·lel, sofregim el porro tallat petit en oli. 
  • Afegim la crema de llet i salpebrem. 
  • Deixem reduir. 
  • Passem per la batedora i afegim el pernil dolç tallat. 
  • Posem sobre la pasta i afegim parmesà al gust.

Hoy en la fiambrera: Pasta. Cintas de espinacas con salsa de puerros, jamón dulce y parmesano. Léelo!
Today in the lunchbox: Spinach pasta with Leeks sauce, ham and Parmesan. Read it!
Ces boîtes à lunch: Tapes épinards avec sauce poireau, jambon et parmesan. Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

5 comentaris:

  1. Marga, les tallarines d'espinacs també m'agraden molt. Però això de la salsa de porros m'ha encantat! Ho provaré! Petonet

    ResponElimina
  2. Jo també soc molt fan de la salsa de porros per a la carmanyola!!! :DDD

    ResponElimina
  3. Escalfada i tot ha de ser boníssima! A mi també m'agraden molt els porros, fan unes salses molt gustoses. I la pasta sempre triomfa entre els nens ;)

    ResponElimina
  4. STARBASE i GEMMA, jo no l'havia fet abans, però com tu, m'he tornat una fan d'aquesta salsa.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...