18 d’abril del 2012

Cocinar no es una lata

Aquest és un títol que m'agrada, per aquest post... però no us vull enganyar. No és meu. És del llibre a que dóna nom, i del que avui us faré cinc cèntims. 

He trobat el títol encertat perquè, a part de que darrerament estic vivint una etapa com a cuinetes més reeixida i preparar el tupper de cada dia no em costa tant, és molt encertat amb les receptes que proposa.

L'autora, Cris Lincoln, proposa unes 200 receptes (cremes, sopes, carns, pastes, ous, postres, etc.) que tenen com a base diversos productes en conserva. Tal i com diu a la introducció, si la conserva és bona i de qualitat, el plat que cuinarem també serà bo, i el que haurem guanyat és temps en la preparació. I estic d'acord, ser pràctic no està renyit amb agradar-te la cuina, oi?

És per això, que aquestes receptes del llibre editat per Salsa Books, són senzilles i de fàcil realització. I si no tenim la conserva proposada, sempre podrem fer adaptant-la i cuinant una miqueta més. De totes maneres, sempre és bo tenir un petit rebost una mica assortit per solucionar qualsevol àpat improvisat o amb falta de temps (recordeu aquell risotto de verdures).

Només un però, al llibre, hi ha algunes errades d'edició prou invisibles a ulls menys perepunyetes que els meus.

Hoy en la fiambrera: Cocinar no es una lata. Léelo!
Today at the lunch box: Cooking is not a "can". Read it!
------------------------------------------------------------------------------------




1 comentari:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...