8 de maig del 2012

Un lot formatger

Fa uns pocs dies que em va arribar el lot de formatges en crema President, gràcies al sorteig/concurs que vaig guanyar en el blog Detective de cuchara, que edita Begoña.




A casa va fer una il·lusió enorme, i les nenes m'esperaven en candeletes per ensenyar-me'l, ja que amb el seu pare l'havien obert per guardar els productes en la nevera. Ah! També hi havia una nevera de platja i un breu receptari.


De seguida vaig pensar en quins plats podria utilitzar i provar les tres cremes de formatges: blau, emmental i semicurat... Però la veritat és que no m'ha donat temps de pensar ni de fer res. 


El primer dia mateix de tenir-los a casa, el formatge blau va ser literalment consumit com a condiment d'uns espaguetti i unes endívies amb nous per sopar. Tres dies més tard, quasi tot el semicurat va cobrir uns macarrons de coloraines. Menys mal que en vaig guardar una micona, que ha anat a parar a una gustosa crema de carbassó i ceba tendra.


Encara tinc amagat l'emmental. A veure què se m'ocorre alguna recepta una mica més elaborada? 


He de reconèixer, també, que els colors triats per l'empresa són un encert, i les nenes ja identifiquen perfectament els colors i els gustos.


Hoy en la fiambrera: Un lote quesero. Léelo!
Today at the lunch box: Cheese Creams. Read it!

------------------------------------------------------------------------------------

2 comentaris:

  1. De vegades les he vist, aquestes cremes, però mai m'he atrevit a comprar-ne. Veig que n'heu tret profit, tu i les nenes! Amb l'emental segur que se t'acudeix una bona idea. Petons

    ResponElimina
  2. Que poc està durant!! Felicitats de nou. Nosaltres també l' hem usat molt per varies receptes

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...