6 de juny de 2012

I per amanir?

Ja fa caloreta i en els nostres tuppers les amanides comencen a tenir un protagonisme important. Amanides de pasta, de patata, de verdures... però a totes tenen una cosa en comú: cal amanir-les.




Això ho podem fer a casa, i portar-les ja així, però jo no ho recomano, especialment per a les que porten qualsevol varietat d'enciams (quan les anirem a menjar estaran ben marcides les fulles, i seran poc atractives als nostres ulls). Per això, jo les amaneixo al moment de menjar-les.


Si a la cuina de l'oficina hi ha armaris, doncs podem guardar el nostre oli, sal i vinagre. Però, i si no hi ha armaris? I si no volem trobar-nos que no podem amanir perquè "misteriosament" ens ha desaparegut els condiments dels armaris? (sempre hi ha misteris --o ratolins, digueu-lis com vulgueu-- que fan desaparèixer l'oli, el sucre, un iogurt, mig formatge, etc... dels armaris i neveres de les cuines de les feines). I si sortim a dinar a un parc?


Podem utilitzar bossetes d'oli-vinagre-sal (que pel meu gust contenen més producte del que necessito i llavors l'he de llençar, per no parlar del petit residu que generem), fer-nos amb una mini ampolla d'oli i vinagre (uff, quina feinada aconseguir-les a les fires, t'has de barallar amb tothom, encara que l'esforç val la pena per tastar bons productes) o tenir el kit de condimentació d'Iris (com el de la foto, ah! però els ingredients els he posat jo: oli d'oliva verge, vinagre de Mòdena, sal i orenga, que el pebre no m'agrada), una de les empreses catalanes dedicada al parament de la llar, i en especial al que fa referència al transport d'aliments pels que dinem a l'oficina.


Em sembla pràctic, net, no vessa i cap perfectament en el meu maletí carmanyolero. Ja els havia vist a alguns companys de menjador, i tothom estava molt content, però ara en tinc el meu propi (que m'ha enviat Iris per a que el provi com bloguera carmanyolera), i també estic encantada amb el gadget!


Hoy en la fiambrera: Kit de condimentación. Léelo!
Today at the lunch boxFlavoring kit. Read it!
------------------------------------------------------------------------------------


4 comentaris:

  1. es genial! jo també el tinc, i des del principi que m'ha anat moolt bé. El que a vegades he fet ha esta fer la barreja (oli, sal i vinagre) en una sola ampolleta. Va be al estiu, en que sempre menjes amanides i no cal anar carregada amb tot el kit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona proposta aquesta de portar ja la barreja feta.

      Elimina
  2. He buscat el kit de condimentació en el cataleg Iris i no l'he trobat. Me'n podries donar la referència? Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mariona, la referència és la 2985-P . Espero que et serveixi, m'han dit els mateixos d'IRIS.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...