22 de gener del 2013

Tuppers de silicona plegables, via La Vanguardia

D'hermètics per al transport d'aliments n'hi ha molts, i cada vegada més dissenyadors i productors s'esmercen en trobar nous materials, formes, propostes i colors que siguin atractius als que mengem cada dia o puntualment de carmanyola.


Des de que a principis d'any vaig veure els anuncis a La Vanguardia, que estava interessada en conèixer els tuppers de silicona hermètics i que a més són plegables de Life Desing Eco. M'havien cridat de seguida l'atenció, i no només pel seu color verd, sinó, sobretot, per la característica de ser plegables. A més, més d'un m'havia preguntat per la promoció, de si coneixia aquestes carmanyoles i si em semblaven interessants, perquè trobaven que podia ser una bona oportunitat d'ampliar el "parc de tuppers" de casa.

El cert, és que si portes un maletí rígid o semi-rígid de transport que siguin o no plegables els tuppers no és important per la tornada, però si el mitjà de transport de les carmanyoles són bosses flexibles, la mateixa bossa de mà o una cartera, tornar a casa amb menys volum s'imagina com atractiu.

També són aprofitables les diverses mides de tuppers que es generen al plegar-los, parcialment o totalment, que poden ajudar a ajustar la mida de la ració del plat que ens emportem a la feina.

Però, on em sembla més interessant aquesta "plegabilitat" és a casa, quan arriba el moment de guardar els tuppers als armaris, perquè quan menys lloc ocupin molt millors, especialment si la cuina és petita.

Però al mateix temps, això de que siguin plegables em generava un dubte, ja anirien bé per al transport? Doncs puc dir que SI, ara que els he pogut provar!

La Vanguardia m'ha fet arribar un joc, i he fet la prova (davant de testimonis, de la família això si). He posat menjat a dins, he tapat, he girat, he deixat caure d'una distància de poc més d'un pam... i ni s'ha obert, ni ha vesat (si que segons el que hi havia dins el tupper s'ha plegat una mica, però res més). Vaja que molt bé! I com que després els he guardat ben plegadets, doncs magnífic! amb poc lloc ja tenia encabit el set dels quatre tuppers.

Jo ja tinc reservat un altre joc (a casa dinem dos de tupper). Si us interessa, sapigueu que encara s'està a temps, fins el 9 de febrer, per fer la reserva (molt fàcil en aquest enllaç).

7 comentaris:

  1. Has fet molt bé de fer el test, perque jo tinc exàctament el mateix dubte! Bé, ara ja no tant, però fins que no ho vegi... sembla extran que sigui fàcil de plegar amb la ma i en canvi aguantin bé el transport.

    Suposo que el truc està en la hermeticitat, que no deixa sortir l'aire de dins i per tant ajuda molt a mantenir constant el volum interior total :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exactament, fàcilment fan el buit i per això mantenen el volum prou bé.

      Elimina
  2. Marga!! Ja torno a ser per aquí, després d'una pausa llargueta. M'encanta la meravellosa aventura dels tuppers, en sóc fan! Ara hi ha meravelles... petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que la pausa hagi anat bé... i seguim descobrint els tuppers plegades.

      Elimina
  3. Hola! Gracias! Es realmente lo que necesitaba! Me encanta cocina, pero puedo dedicarme a cocinar solo los fines de semana. Y entre semana son menus, las ensaladas y bocadillos de panadería para comer. Mi intención es hacer más tuppers. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues bienvenida, y espero que te pueda ayudar. Y recuerda, la máxima de los que comemos de tupper és cocinar más cuando tenemos tiempo y guardarnos raciones para más adelante. El congelador es un gran aliado.

      Elimina
  4. Jo menjo amb tupper cada dia a la feina. Soc dels que crec que es pot menjar de tot, amb compte i preparant-ho be.
    A mes, jo ja tinc encaragts el meu joc de tuppers de La Vanguardia.
    Encara que tenia els meus dubtes, veig pel que expliques es una bona compra.Gràcies.
    http://ballantalacuina.blogspot.com.es/

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...