24 d’abril del 2013

Amanida de favetes i salmó

És primavera i temps de faves (encara que jo avui hagi fet servir unes en conserva), i per què no fer-ne una amanida? 



La veritat és que no ho havia fet mai però, encoratjada per tants llibres de receptes d'aquests dies i amb poc temps per cuinar res al foc, em vaig animar.


Una amanida inspirada, però no exactament com cap recepta llegida... Una mica d'aquí, una mica d'allà.... I la veritat és que ha resultat molt bé. M'ha agradat molt i la repetiré (aquest cop si fil per randa).


Com que he utilitzat salmó fumat, així tal qual que és com més m'agrada (de pas posem una mica de peix a la carmanyola, perquè aquests dos que semblen amics ben barallats que ni es miren quan es troben pel carrer), aprofito aquesta recepta per participar en el “Concurs Monsalmó” (a veure si tinc sort i em toca).


La recepta només us portarà el temps de localitzar els ingredients a la nevera i posar-los en el tupper (10 minuts?).


Ingredients (x 1 persona):


  • 1 endívia
  • 4 fulles d'enciam
  • 1/2 pastanaga gran o 1 petita
  • 1 xampinyó
  • 50 gr de salmó fumat
  • 50 gr de favetes mini fregides (jo he fet servir les de Conserves Ferrer)
  • 6 tomàquets cherry
  • sal, oli i vinagre balsàmic

Com preparar-ho?

  • Tallem l'endívia, en rodanxes, i l'enciam. 
  • Laminem la pastanaga i el xampinyó. 
  • Posem els tomàquets i el salmó tallat. 
  • En el moment de menjar, afegim les favetes (si les poseu en preparar la carmanyola l'enciam es marcirà) i amanim al gust.

Hoy en la fiambrera: Ensalada de habitas y salmón Léelo!
Today at the lunch boxBeans and salmon salad  Read it!
Ces boîtes à lunch: Salade des haricots de Lima avec saumon   Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...