27 de setembre del 2013

Sandvitx de salmó i carpaccio de carbassó

Menjar un entrepà a la feina a l’hora de dinar, no és una raresa entre els que dinem de tàper.


Les raons poden ser unes quantes, però de vegades és senzillament perquè la nostra nevera s’ha quedat, de manera “imprevista”, sense pràcticament existències.

Llavors tenim, dues solucions. Desistim i sortim a dinar al bar de la cantonada de la feina, o bé comencen a donar voltes i voltes per què fem amb les quatre restes que queden solitàries a la nevera.

Això és el que m’ha passat avui: que m’he passat tota la nit pensant què em podria emportar per dinar, i res. Cap idea. I de sobte, en el moment de preparar l’esmorzar, ho he vist clar.

A la nevera de casa he trobat un sobre de salmó fumat, un tros de carbassó gegant de l’hort d’una amiga i un petit tros del formatge de Saint Nectaire que ens vam regalar durant les vacances a l’Alvèrnia....

Doncs per què no emportar-me avui un sandvitx! I dit i fet. Uns apetitosos sandvitx (a casa anomenem sandvitx als entrepans amb pa de motlle, i entrepà a la resta d’entrepans), talladets i dins el tàper.

Per si em trobo un altre dia com a vull, que tot pot ser, repassaré el receptari que hi ha a l'entrada: Entrepans per quan no tens temps de cuinar.


Ingredients:
4 talls de salmó fumat
10 rodanxes fines de carbassó
2 talls prims de formatge Saint Nectaire
4 llesques de pa de motlle

Preparació:
Tallar el carbassó en rodanxes molt fines (amb la mandolina això es fa en un tris tras). Posar 2 talls de salmó sobre 2 llesques de pa, repartir el carbassó i el formatge i cobrir amb les altres dos llesques de pa. Tallar en triangles i posar al tàper.
Jo no ho he condimentat, però si voleu es pot posar una mica d’oli i sal.


Hoy en la fiambrera: Sandwich de salmón i carpaccio de calabacín. Léelo!
Today at the lunch boxSandwich with salmon and zucchini carpaccio. Read it!
Ces boîtes à lunch: Sandwich au saumon et courgettes carpaccio. Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

5 comentaris:

  1. Un recurs improvisat boníssim.
    M'ha agradat molt la idea de posar el carbassó cru ben prim. Ha de quedar molt bo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realment queda boníssim el carbassó així. 100x100 recomanable.

      Elimina
  2. En comptes del clàssic cogombre, carabassó... bona idea per donar sortida a l'hort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo fa un any ni m'ho imaginava, i ara no pararia de menjar carbassó cru.

      Elimina
  3. Moltes Felicitats!! Blogs Catalunya 2013!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...