7 de juny del 2014

Ravioli amb saltat de verdures i pollastre

Passejant per Alimentaria vaig anar a parar a l'estand de Pastes Rana. Coneixia el producte (és clar!) però em van sorprendre els productes exposats, eren de la línia "De l'horta" i no els havia vist al super encara.


Em va cridar l'atenció especialment els girasoli de crema de carbassa i ceba caramel·litzada. Vaig pensar "mira quina manera més fàcil de portar un tàper de pasta ben diferent cada setmana" (acostumada com estic als farcits de 4 formatges, per exemple). A més d'aquest hi havia també pasta farcida de pesto, de bolets, de ricotta i espinacs (vaja, propostes xules s'amplien de manera substancial quan a la web de Rana veus la gamma gurmet on hi ha, fins i tot, pasta amb tòfona blanca, guau!).

Allà em van explicar que aquestes propostes necessiten poca feina a la cuina per fer-lis una salsa, perquè només un raig de bon oli i parmesà ratllat per sobre ja són una bona manera de menjar-los (jo ho faig així més d'un dia).

Al cap de pocs dies em van fer arribar una mostra d'alguns dels seus productes i com que jo volia portar-me a la feina un tàper únic, als ravioli de pernil i formatge els hi vaig afegir un saltat de verdures i pollastre.



Ingredients (x2 tàpers):
1 paquet ravioli de pernil i formatge
1/2 pit de pollastre
1/2 pebrot vermell
1/2 ceba gran
1/2 carbassó gran
oli
sal
orenga

Com preparar-ho:
Bullim la pasta seguint les instruccions del fabricant. 
En paral·lel, en una paella posem un raig d'oli i posem la ceba tallada a dauets petits. Deixem coure un parell de minuts i afegim el pebrot i el carbassó, també tallats a daus petits. Coem tot junt uns 5 minuts i incorporem els daus petits del pit de pollastre i condimentem amb l'orenga al gust. Deixem que la carn es dauri lleugerament tot removent la paella constantment (uns 3 o 4 minuts). 
Finalment, afegim la sal, i ja podem posar el saltat sobre la pasta ben escorreguda.

Hoy en la fiambrera: Ravioli con verduras y pollo salteado. Léelo!
Today at the lunch boxRavioli with sauteed vegetables and chicken. Read it!
Ces boîtes à lunch: Ravioli aux légumes sautés et le poulet. Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...