28 d’octubre del 2014

Tiburons amb saltat de pebrots i pernil

En les últimes setmanes, arrel dels tallers que vaig fent, a la meva nevera hi ha moltes meitats de pebrots, vermells i verds, i ceba sense una finalitat concreta.


Així, que vaig començar a buscar com els podia fer servir pels meus tàpers. I vaig trobar, en un antic receptari en paper de formatges President que corre per casa, una recepta que vaig adaptar, perquè lno vaig voler posar la nata que acompanyava les verdures i el pernil (personalment no rebutjo la nata a l'hora de cuinar, però tampoc vull que tots els tàpers acabin tenint el gust de nata). I en un tres i no res, vaig netejar nevera i preparar uns tàpers ben gustosos.

Ingredients (x1 tàper):
100 g de pasta (tiburons) cuita
1/2 ceba 
1/2 pebrot verd
1/2 pebrot vermell
50 g de pernil del país
oli
sal
formatge emmental al gust

Com preparar-ho:
En una paella amb oli posem la ceba tallada a daus petits. Deixem que es faci transparent, i afegim els pebrots també tallats a daus. Salem suaument i deixem saltar en la paella tot junt durant uns 6 minuts. Afegim el pernil tallat petit i deixem coure durant un parell de minuts més.
Aboquem la salsa sobre la pasta cuita i afegim el fomatge. En el moment d'escalfar el tàper, el formatge es desfarà sobre la pasta.

Hoy en la fiambrera: Pasta con salteado de pimientos y jamón. Léelo!
Today at the lunch boxPasta with sauteed peppers and ham. Read it!
Ces boîtes à lunch: Pâtes aux poivrons sautés et jambon. Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...