8 de novembre del 2014

Cuina amb fruites

Cuina amb fruites, de Miracle Serra i Joan Targarona --mare i fill, cuiners propietaris del restaurant Cuina Miracle de Sant Just Desvern--, és la darrera publicació gastronòmica de Viena Edicions



És un llibre que entra per la vista, com el menjar. Que enamora (o a mi m'ha enamorat). El fúcsia de la seva portada no deixa indiferent a ningú. I quan l'obres, en les seves pàgines trobem magnífiques fotos i il·lustracions --aquestes darreres de la mateixa Miracle-- plenes de colors, textures i quasi olors. 

Les receptes, a més, ben atractives compten amb diversitat de fruites combinades amb altres aliments (embotits, verdures, carns, peixos, farines i sucres), no s'ens plantegen  difícils. Explicacions clares i detallades, i fins i tot amb una proposta de maridatge. Elaboracions senzilles. Vaja, un llibre que em sembla ideal per trobar receptes senzilles i a la vegada que resultin espectaculars als plats.

Jo en tenir-lo a les mans, de seguida em vaig animar a cuinar una de les cremes i, per descomptat, d'emportar-me-la a la feina. Podria dir, que no paro de fullejar-lo i de cara a les properes festes que s'acosten em sembla que alguna de les receptes serà el plat que serviré a la família.

És un llibre que em té el cor robat (ja ho he dit).... i un bon regal per aquells que ens agrada cuinejar. Aquí en podeu tenir un tast!!!

Hoy en la fiambrera: El libro Cocina con frutasLéelo!
Today at the lunch boxThe Book Cooking with Fruit. Read it!
Ces boîtes à lunch: Le livre Cuisiner avec les fruits.  Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...