11 de novembre del 2014

Pollastre rostit al microones

Per innovar en els nostres tàpers, sempre cal estar atenta a les receptes que ens arriben, sigui el mitjà que sigui.


I això és el que em va passar a mi, en veure un vídeo de Lékué en què proposava fer un pollastre sencer al forn amb un dels seus estoigs de vapor en 20 minuts, em vaig quedar amb la idea i em vaig dir: "Ho he de provar. El tàper de demà portarà aquest pollastre!". 

I dit i fet, però amb alguna personalització pròpia, a part de les herbes utilitzades, Jo no tenia pollastre sencer sinó quarts del darrere, i el meu estoig de vapor no és el més gran. Però va funcionar igual de bé. Tot un èxit!!!

Encara que no les he provat, em dóna la sensació que cuinar així el pollastre dóna un resultat semblant al que s'obté amb les bosses de plàstic pel forn, però es cou abans, perquè el microones és més ràpid (una proposta més pel que el microones de casa no només serveixi per escalfar la llet).

La propera vegada que faci pollastre rostit d'aquesta manera hi inclouré unes patates senceres i pelades com a guarnició, que aquest cop les vaig fer a banda.  

Ingredients (4 tàpers):
2 quarts del darrere de pollastre alimentat amb blat de moro
romaní
orenga
sal
pebre
1/2 got de vi blanc
oli

Com preparar-ho:
Dels dos quarts de pollastre fem quatre trossos. Els condimentem per totes bandes, al gust, amb les herbes aromàtiques, la sal i el pebre. Posem en l'estoig de vapor. Afegim un raig petit d'oli i el vi. Tapem i coem durant 10 minuts al microones a 800 W. Girem les peces de pollastre dins l'estoig, i continuem coent durant 10 minuts més, i ja està llest.
Per coure les patates amb pell com a guarnició, les rentem bé i les coem en el microones tapades durant 5 minuts.


Hoy en la fiambrera: Pollo asado en el microondas. Léelo!
Today at the lunch boxRoast chicken in the microwave. Read it!
Ces boîtes à lunch: Poulet rôti au micro-ondes.  Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...