16 de desembre del 2014

Albergínies a la bolonyesa

Preparant, o millor dit, pensant en el Nadal, no tinc el cap per preparar gaires tàpers. Així que vaig al que m'és fàcil i ràpid.



I aquesta albergínia a la bolonyesa és una carmanyola ràpida i fàcil, però a la vegada que fa que els companys de taula la mirin amb cara de "com t'ho has currat, no?"

El que ells no saben és que utilitzo més d'un truc: l'estoig de vapor i una salsa bolonyesa que tinc al meu congelador (feta fa unes quantes setmanes, un dia que vaig fer com 5 pots).


Ingredients:

  • 1 albergínia petita
  • 4 cullerades grans de salsa bolonyesa feta a casa
  • Formatge ratllat emmental
Com preparar-ho:

  • Rentem l'albergínia i la tallem per la meitat longitudinalment. 
  • Amb un ganivet li fem quatre talls a la polpa. 
  • Posem les dues peces sobre la reixeta de l'estoig de vapor, amb la polpa cara avall. 
  • Coem al microones durant 9-10 minuts, a 800 Wa. 
  • Traiem, i separem una mica la carn de l'albergínia. 
  • Li afegim dues cullerades de salsa bolonyesa a cada meitat, i cobrim amb el formatge. 
  • Gratinem o escalfem al microones per a desfer el formatge.

Hoy en la fiambrera: Berenjenas a la boloñesaLéelo!
Today at the lunch boxEggplant Bolognese. Read it!
Ces boîtes à lunch: Aubergine BologneseLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...