20 de setembre del 2015

Entrepà d'escalivada amb anxoves en porta bocates Tatay

Per a acabar de preparar la tornada a l'escola de les nenes, ni he tingut temps de preparar tàpers ni he tingut temps de menjar-me'ls. 



Així que he tirat d'entrepans que em menjava en un parc a mig camí de la feina i del centre comercial més pròxim que tinc. Això si, vaig decidir que el bocata no fos una simple llenca de formatge entre dos meitats de pa. En un d'ell va posar-hi verdures escalivades! 

Per això, vaig obrir el meu armari de tàpers i porta entrepans i, com qui tria un vestit per anar a treballar, vaig escollir el porta entrepans que em va semblar més adient per aquest bocata, una mica sucós. 

Vaig triar un que fa temps que corre per casa de Tatay. És un porta bocates (anomenat "portabokatas") rígid en dues peces que tanquen superposant-se l'una a l'altra, encara que no és hermètic. D'aquesta manera he evitat que qualsevol pes de la meva bossa de mà aixafes més l'entrepà i el suquet de l'escalivada regalimés per tot arreu. I encara que després d'utilitzar no es plega, és molt lleuger. Com qualsevol altre tàper, el podem rentar al rentavaixella i, a més, és lliure de BPA. 

L'entrepà no té cap misteri, escalivada i anxoves, però em va fer sentir que no dinava un trist entrepà.

Ingredients: 

  • pa 
  • escalivada de pebrot i albergínia (podeu fer-la en poc temps al microones en un estoig de vapor
  • anxoves en oli d'oliva 

Com preparar-ho: 

  • Posar en el pa l'escalivada i disposar algunes de les anxoves per sobre

Hoy en la fiambrera: Bocadillo de verduras asadas y anchoas en portabocadillos TatayLéelo!
Today at the lunch boxSandwich with grilled vegetables and anchovies in a Tatay's take away box. Read it!
Ces boîtes à lunch: Sandwich avec légumes grillés et anchois dans a boîte de TatayLisez-le!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...