21 de juny del 2016

Fondue de xocolata a la feina

Un ERO és sempre un punt d'inflexió en les relacions entre treballadors i empresa però també entre els mateixos companys.


Després d'un ERO no queden ganes de res, i molt menys de preparar postres per a compartir els dilluns amb qui ens trobàvem a l'hora de dinar.

I han passat tres anys de l'acomiadament d'alguns dels companys, i els que quedem encara no tenim ganes de repetir els "dilluns dolços".

Tanmateix potser hi som a prop, si prenc com a referència l'alegria i xerinola que va propiciar la fondue de xocolata amb fruites que vam compartir. Tothom va portar una mica de fruita, i jo vaig portar la xocolata negra de +70% de cacau I la fondue.

Sí, sí, heu llegit bé. Vam fer una fondue a la feina. I com? Vas portar una font de xocolata? Us preguntareu. Doncs no. Vam fer servir la "xocofundue" de Lékué, que tinc. Una fondue que ocupa poc espai i que desfà la xocolata al microones i la manté cremosa gràcies al sistema de bany maria. A més porta quatre forquilletes ben boniques per a punxar la fruita i banyar-la en la xocolata.

Aquest gadget va ser un èxit per se i pel moment de diversió que va crear. Totes vam tornar a treballar després de dinar amb un bon rotllo considerable. Per això, crec que les empreses haurien de propiciar més aquests moments i tots hi sortiríem guanyant, no creieu?



Però la fondue no només ha triomfat a la feina, sinó a casa també, especialment amb les amigues de la meva filla. En una trobada per jugar un divendres a la tarda el berenar va ser una fondue de xocolata amb fruita variada i cruixent de cereals. No va quedar res de res, i encara en parlen de repetir-ho. I no em sembla malament, perquè com que se la preparen elles, coses de què no hi hagi foc pel mig, jo només tinc la feina de treure la xocofondue del micro per evitar ensopegades.

L'únic petit inconvenient que trobo és en el moment de netejar, la xocolata s'amaga per tots els racons, com sempre, però res insalvable.

Ja veieu. Estic encantada amb aquesta joguineta. Ara només em queda provar si amb el formatge funciona també.

Hoy en la fiambrera: Fondue de chocolate en el trabajoLéelo!
Today in the lunchboxChocolate fondue at work. Read it!
Ces boîtes à lunch: Fondue au chocolat au travailLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...