23 d’octubre del 2011

Mercat de mercats

Mercat de Mercats. Aquest any he pogut perdrem per aquest magnífic esdeveniment organitzat per Mercats de Barcelona. En tenia moltes ganes, i crec que els hi vaig contagiar als que m'acompanyaven. 







És cert que potser m'esperava més trobar-me com en un mercat, sense tant estand de cuines i de vins i amb més de productes de l'hort de proximitat a casa nostra. 


Però tan mateix, em va encantar passejar-me, malgrat la multitud, per algunes parades tradicionals de mercat, i apuntar-me algunes idees per les meves futures carmanyoles. 


Els menjars preparats que trobem als mercats poden ser una magnífica font de propostes per a omplir els tuppers, tant com a model a copiar com, de tant en tant, per omplir-los amb els seus productes.


Faves a  la catalana, calamars en salsa, truita de patates o callos....


Ous farcits, més atractius que els que faig jo.... m'he quedat amb l'idea...

Un gustós bacallà sobre un llit de tomàquets ratllat.... aquest segur que el portaré ben aviat a la feina
I algunes propostes sense cuinar també són ben interessants.


Brotxetes de botifarra amb carbassó i bacon

Uns condiments que potser mai utilitzaré en els meus tuppers...., però la vista se'm va anar al darrera....


Salts especiades

Pebrots tutti colori

I uns dolços que poden ser un valuós recurs per algun dels dilluns dolços a la feina.


Massapà, bombons, guirlatxe.....


Per suposat, també vaig gaudir de la variada oferta de tapes que es podien degustar, pagant i no. 


Pel proper any, em queda pendent assistir també a les xerrades. Ara mateix ja m'ho apunto a la meva agenda.



Mercat de Mercats. Hoy hablamos de una feria organizada por Mercats de Barcelona para incentivar la compra en los mercados tradicionales Léelo!

Mercat de Mercats. Today we speak of a fair organized by Mercats de Barcelona to encourage pruchases in traditional food markets.Read it!
---------------------------------------------------------------------------------------

5 comentaris:

  1. Jo vaig ser-hi divendres a la tarda i em va encantar l'ambient festiu que s'hi respirava... ja estic esperant l'edició de l'any que ve! ;)

    ResponElimina
  2. Molt xula aquesta fira, Marga! Jo no la coneixia pas. L'any que ve no me la perdo... quins productes! I si pots assistir a les xerrades encara serà més productiva, la visita. Gràcies pel post!

    ResponElimina
  3. MARINA, m'agrada de poder donar a conèixer una cosa que està bé. Potser per l'any que ve hem de preparar alguna cosa de bloguers i mercats....

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Marga per venir i per gaudir tant amb la fira. L’any vinent tornarem.

    De tota manera no oblideu que cada dia hi ha un "Mercat de Mercats" ben a prop vostre, al mercat del vostre barri. Torneu a descobrir els mercats, els productes, el consell dels paradistes, els serveis (molts tenen pàrking, wifi...)

    Tenim les portes obertes i us estem esperant!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...