23 d’abril del 2012

Una rosa per Sant Jordi

No és una proposta meva. Senzillament ho vaig sentir divendres per la ràdio, i he fet la meva pròpia versió. 




Ben bé, és una frivolitat per la carmanyola, però mira, també els tupperistes tenim dret a celebrar Sant Jordi d'una manera especial. A més, com que porta de tot (pa --que no es veu--, enciam, tomàquet cherry i pernil), em sembla supersaludable, oi?


BON SANT JORDI PER TOTHOM!!!!


Que compreu llibres, i us regalin i regaleu roses.

Hoy en la fiambrera: Una rosa para San Jorge. Léelo!
Today at the lunch box: A rose for Saint George's Day. Read it!
------------------------------------------------------------------------------------

6 comentaris:

  1. m'ecantaaaaaa quina pasada tú!!!! graciés!!!

    ResponElimina
  2. Una idea de rosa fantàstica, Marga, fàcil i sana! Bon Sant Jordi!

    ResponElimina
  3. Si!!! que seria el complement fantàstic, per les mevas coques.
    Una bona idea per celebrar San Jordi.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Que xula! M'encanta i damunt saludable! Encara que et devies quedar en una mica d gana! Jejeje et faltava la magdalena x acavar el dinar, jejeje

    ResponElimina
  5. M'encanta! Aquesta rosa me l'apunto per quan tingui convidats. Els deixaré bocabadats!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...