26 d’abril del 2013

Wok d'alls tendres, gambes i macarrons

Ara, a principis de primavera, es veu que hi ha molta gent que cull espàrrecs de marge fàcilment. 

No és el meu cas, perquè per més que miro i miro quan surto a la muntanya mai trobo res comestible, per això m'he de conformar d'anar a comprar-los (però ho seguiré intentant).


Aquesta carmanyola, trenca totes les recomanacions de l'Antonella a La pasta per als catalans. La pasta no espera la salsa (però quasi), i sobretot, la vaig reescalfar a la feina, però les coses són així!!!

Ingredients (x2 persones):
1 manat d'espàrrecs verds prims
200 gr de gambes grosses pelades (i congelades)
160 gr de macarrons (en sec)
salsa soja
jenjibre mòlt

Com preparar-ho:
Bullir la pasta. En paral·lel, tallar els espàrrecs (havent tret la part més dura de la tija) amb la mida aproximada dels macarrons. Saltar durant 5 minuts en el wok amb una mica d'oli. Afegir 1 cullerada de jenjibre mòlt (segurament el fresc dóna més gust, però jo tiro de sec i així sempre en tinc) i les gambes descongelades. Un minut més de saltat, i afegir un raig generós de salsa de soja. Escórrer els macarrons, però deixar una miqueta (però miqueta) d'aigua, i abocar al wok. Remenar tot junt un minut més, i ja està! Ja podeu posar-ho en el vostre tupper per l'endemà.


Hoy en la fiambrera: Wok de ajos tiernos, gambas y macarrones Léelo!
Today at the lunch boxWok garlic, shrimp and macaroni  Read it!
Ces boîtes à lunch: Ail Wok, crevettes et pâtes   Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------


3 comentaris:

  1. ha ha ha... no passa res, no? Al mercat es troba de tot! A mi sí que m'agrada anar-ne a buscar a la muntanya. També reconec que tota la vida ho he fet, la meva família i jo som uns buscadors d'espàrrecs i tota cosa viva i vegetal del bosc... he he. Molt bon tupper!! Petonets i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Ha de ser molt bona aquesta combinació!! El gingebre i la salsa de soja li han de donar un puntet molt bo!

    ResponElimina
  3. Tens tota la raó! es ben difícil escollir una recepta de carmanyola en un bloc on ho són totes! Moltíssimes gràcies per participar, si et ve de gust pots deixar més enllaços! petonets

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...