7 de juliol del 2013

Botifarres amb verdures en 6 minuts

Quina calor!!! Què poques ganes de cuinar que tinc! Vinga, vaig a fer que l'"escalfallet" treballi per mi una miqueta.



M'he decidit per aquest plat de De la cuina a la taula en 10 minuts, un llibre de Fundació Alicia i Lékué, publicat per Amat Editorial, entre d'altres perquè em recorda al típic platillo de botifarrons i bolets que preparo a l'hivern, però més adequat a les temperatures i productes estiuencs.

Jo he fet la meva pròpia versió en funció dels ingredients de que hi havia a la nevera, però li podeu posar quatre espàrrecs de marge, un xampinyó, mig pebrot, etc.

Malgrat el títol del llibre: de cocció només necessitareu 6:30 minuts. Tot un al·licient, no?

Ingredients (x2 tàpers):
1 carbassó petit
1 pastanaga
1 ceba petita
2 cullerades de tomàquet ratllat cru
200 gr de botifarra
1/2 dent d'all tallat
1 cullerada d'oli
1 raig de vi blanc
1 pessic de sal
2 branquillons de cibulet

Com preparar-ho:
Talla les verdures en tires. Posar-les dins de l'estoig de vapor Lékué, amb l'oli, l'all, el tomàquet, el vi i la sal. Tapa, i cou en el microones durant 4 minuts (a una potència de 800 W).
Talla la botifarra en trossos petits (o bé, fes boletes fent sortir la carn de la pell de la botifarra, d'aquesta manera la carn queda més suau). Posa'ls dins de l'estoig, sobre les verdures. Cuina 2 minuts més, també a 800 W.
Deixa reposar l'estoig durant 30 segons abans d'obrir. Ja ho podeu posar al tàper. Decoreu amb la cibulet trinxada.


Hoy en la fiambrera: Longaniza cruda con verduras en 6 minutosLéelo!
Today at the lunch box: Sausage with vegetables in 6 minutes. Read it!
Ces boîtes à lunch: Saucisse avec des légumes en 6 minutes Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

1 comentari:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...