27 de març del 2014

Primers tàpers a Yummy Taller

Ja he dit en més d'una ocasió que no em pensava mai de la vida que acabaria escrivint un llibre de receptes de tàper, però encara menys em pensava les altres coses bones que l'acompanyarien.


I una d'ella, sens dubte, és poder parlar de tàpers a tort i dret tot cuinant algunes de les receptes del llibre L'hora del tàper en un taller.

Aquesta primera oportunitat me l'ha donat en Joan Sáez, propietari de Yummy Taller (Terrassa), qui va voler convidar-me per preparar cinc tàpers, els primers tàpers que es preparen al seu espai de cuina, en un mà a mà amb els assistents al taller que va organitzar. L'espai Yummy, que compta també amb una petita botiga, fa poc temps que funciona però té molt de recorregut (per exemple ofereix tallers de cuina per infants i joves per les vacances de Setmana Santa, tallers de rebosteria, etc.).




Com que aquest cop estava ben enfeinada tot dirigint per aquí i per allà no us puc parlar de com ho vaig fer (d'això potser en podeu extreure alguna idea tot llegint a Margot-Cosas de la vida i com ho va veure ella) ni tinc les fotos que voldria (encara que he d'agrair per primera vegada que les meves filles m'agafessin el mòvil al final del taller i fessin fotos a centenars, alguna de les quals aprofitable). Només us puc dir que em vaig sentir molt bé, relaxada, cuinant com si estigués sola a casa, però a la vegada compartint el dia a dia de cadascú amb els tàpers, i sobretot confirmant dues preguntes cabdals pels taperistes: Què posem al tàper? Com variem el tàper?

Les receptes senzilles que vam preparar (amanida de favetes i salmórotllets a la catalana, cuscús amb pollastre i verdures, hamburgueses de llenties i sípia estofada amb patates i estragó) van agradar, i per alguns van ser la descoberta de nous acompanyaments (cuscús) i de la possibilitat de menjar llenties o espinacs en unes preparacions diferents a les habituals. Tothom va tastar in situ (o emportant-se a casa) les propostes de tàper, i a partir d'ara tindran més idees tot consultant el llibre a casa.

Ha estat un primer taller, i aviat en faré un altre, i si algú en proposa algun més, m'hi apunto!



Hoy en la fiambrera: Primeros tápers en Yummy Taller Léelo!
Today at the lunch boxFirst lunchboxes showcooking at Yummy's Taller Read it!
Ces boîtes à lunch: Premier atelier des boîtes à lunch in Yummy Atelier Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...