19 de febrer del 2015

Fill&Go, de Brita



A la feina intento beure força aigua i, especialment, a l’hivern no em costa gaire, perquè com que l’aire condicionat de la feina aconsegueix que hem senti, en els mesos de màxim fred, com si visqués en plena la selva tropical.


Així, perquè el meu cos em demana sovint hidratar-me per dins. Per contra, als mesos d’estiu, em costa més beure aigua al treball. El fred polar que s’instal·la en l’oficina fa que més que aigua vulgui colacaos ben calents.

Fins fa uns mesos tirava de comprar ampolletes de 500 ml a la màquina expenedora de l’oficina (a 0,5€./unitat), o de reomplir-les en una font de peu --a la qual mai he vist fer-li cap mena de manteniment i, fins i tot, alguns diuen que reutilitza l’aigua que desguassa, cosa que no em crec--.

Ser conscient de què tanta ampolleta està generant una quantitat immensa de residu plàstic, juntament amb llegir repetidament la cosa nociva --que diuen-- que és reutilitzar les ampolletes de plàstic, finalment vaig fer un cop de cap i em vaig emportar de casa una ampolla de vidre petita, que també anava reomplint.

Tanmateix, fa unes quatre setmanes que vaig rebre un obsequi de Brita. Una ampolla de 600 ml amb filtre. La Fill&Go. Em va semblar ideal per emportar-me a la feina, i de fet, des de llavors que la faig servir cada dia.

Noto que el filtre actua, segur, perquè l’aigua té millor gust que quan la bec directament de l’aixeta. Cert és que el filtratge que fa la Fill&Go també depèn de l’aigua que surti per l’aixeta, perquè a casa, sense que es noti cap mena de mal gust, el que la meva boca percep té un sabor diferent que quan la faig servir a la feina.

La Fill&Go té una tapa que no vessa, i porta una canyeta (o canyota ;) ) per xuclar, però finalment l’he tret perquè em resulta més còmode per beure.


Segons les recomanacions del fabricant cal canviar el filtre cada setmana o cada 20 litres filtrats. Jo he triat la segona opció, perquè per molta aigua que pugui beure, està clar que durant una setmana no m’hidrato tant. Per la resta, de manteniment, poc, només esbandir-la sempre que reomplo i cada cert temps, una bona rentada.

I pensarem, però comprar els filtres serà car, no? Doncs fent els càlculs he descobert que cada 500 ml d’aigua em surt per tan sols 0,037 €. Tampoc no és tant! i comprar l’ampolla tampoc és tan cara, al voltant dels 10€.

Estic contenta amb l’ampolla, perquè estic bevent aigua amb millor gust i a sobre llenço una mica menys de plàstic a la brossa. La Fill&Go ha arribat per quedar-se a la meva taula de la feina... em sembla.


Hoy en la fiambrera: Fill&Go, de BritaLéelo!
Today in the lunchbox: Brita's Fill&Go. Read it!
Ces boîtes à lunch: Fill&Go, du BritaLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...