19 de maig del 2015

Lingüini de carabassó amb pesto

Si el fet que va més en contra dels nostres #tàpers és que se’ns acaben les idees (i per tant es fan avorrits), això només significa una cosa: hem d'estar amb les orelles parades i els ulls ben oberts per a “apropiar-nos” noves receptes!



Jo ho intento, i fins i tot escolto les idees que em proposen les meves filles, i després adapto. Bé, elles no són el "Libro Gordo" de les Receptes, només que s'han aficionat a veure al migdia a casa amb el seu pare programes de cuina, i al vespre tots tres em passen una mena d’informe de les receptes que més els han cridat l’atenció. D’una d’aquestes, em van parlar dels “lingüini de carabassó”. Jo no havia menjat abans aquest vegetal cru, però ho vaig provar i reconec que he descobert una vegetal més enllà de la clàssica crema de carabassó que faig (tot sigui dit de pas, la recepta més visitada del blog).

Aquests lingüini és una manera senzilla, ràpida i diferent de menjar verdures com si fos una amanida sense enciam i com acompanyament perfecte, especialment ara que venen les calors estivals. Només cal, condimentar-los amb un senzill oli i sal, un oli de menta o un pesto amb anous, pinyons o ametlles (en la recepta del pesto, només cal canviar la fruita seca que fem servir).


Ingredients:


Com ho preparem:
  • Ratllem el carabassó amb la mandolina perquè quedin tires primes de carabassó, a manera de tallarines.
  • En el moment de menjar els lingüini els condimentem amb el pesto.
Hoy en la fiambrera: Lingüini de calabacín con pesto. Léelo!
Today in the lunchbox: Zucchini linguini with pesto. Read it!
Ces boîtes à lunch: Linguini de courgettes au pestoLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

1 comentari:

  1. Jo faig una altra versió d'aquests lingüini. Els passo uns minuts per la paella amb una mica d'oli i hi afegeixo gambetes o butifarra/ salsitxes talladetes a rodanxes i salsa soja.

    Però m'apunto la recepta, no els he provat mai crus...

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...