20 de setembre del 2011

Experimenta CUINA

Jo no sé si a les meves filles els hi tocarà dinar de tupper a la feina el dia de demà. Tampoc no sé si els agradarà ser una mica cuinetes. Però ara per ara ja volen "ajudar" força a la cuina, no només a fer un pastís sinó a preparar el sopar, i no seré jo qui els hi tregui les ganes.



Per això, a casa ja tenim alguns llibres de cuina per a nens. L'últim és Experimenta CUINA, de La Galera, un llibre que acaba de sortir al mercat aquest mateix setembre (vaja que està calentet, calentet). 

Són 22 senzilles receptes que els nens podran fer quasi sols (truita de formatge, galetes de pa i formatge, pizzes, brownies i galetes de xocolat....), a la vegada que practicaran algunes habilitats cuineres bàsiques (pelar verdures, trencar un ou, batre, tallar...). A diferiència d'altres llibres de cuina per nens, les receptes compten amb una part de cocció, i això penso que és bo, per a que s'acostumin a estar a prop dels fogons (sempre amb la supervisió d'un gran, és clar!).

El que més m'agrada del llibre és el seu gran format. De fulls plastificats, és lligat per una espiral per dalt i compta amb un "peu", (quina passada!!!!!!! segons diuen les nenes), que l'aguanta dempeus de manera que el poden anar consultant a la cuina mentre cuinen, sense que la pàgina es tanqui.... (ja podrien fer així també els d'adults!!!!).



Només un comentari, a casa com que el moniato no té tradició a la nostra cuina, a les receptes que en portaven l'hem substituït per patates.


1 comentari:

  1. Quin llibre més maco. Al meu nen encara li queda gran però el buscaré a veure que tal. Ell ja m'ajuda amb alguna coseta i li agrada molt.
    Jo dino a casa però com que l'he de deixar preparat al vespre faig coses que perfectament podrien anar a una carmanyola.
    A partir d'ara et segueixo.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...