22 de maig del 2012

Aula Lékué

Dissabte a la tarde vaig assistir a l'Aula Lékué que es va celebrar al Corte Inglés de la Diagonal de Barcelona. 


Ja sabeu que tinc el meu estoig a vapor que utilitzo sovint per avançar preparacions, més que per cuinar plats sencers. Per això estava interessada, per poder treure més profit a l'estri.


La demostració va ser amena i interessant, perquè vaig descobrir algunes propostes ràpides de fer i ben gustoses, com el llom ibèric al curri o el risotto de bolets secs, i d'altres que tot i ser ràpides, i segur que bones, no resulten tan atractives a la meva vista (que pels ulls també és menja), com la coca de poma o les mandonguilles. De totes maneres, he descobert la seva web, plena de receptes, que ben segur aniré posant en pràctica.


També vaig descobrir alguns altres productes de la gamma Lékué que poden facilitar força les coses (si és que vols cuinar amb el microones), com l'Ogya (que és un estoig de vapor però més alt i que permet l'ebullició dels líquids sense por a vessar-los).


Em vaig, però, quedar amb les ganes de tastar el pa fet amb la panera. Tot i que vaig veure fer la massa, deixar-la reposar i coure-la al micro, no vaig estar fins al final de la sessió per a poder fer-hi un mos. Dues hores dempeus veient la demo va ser tot el que el meu cos va poder aguantar. Proposo que la propera vegada Lékué s'asseguri que al lloc que acull les demos tingui alguns seients disponibles pels atents oients, encara que estiguem al mig del pas de la botiga.


Hoy en la fiambrera: Aula Lékué. Léelo!
Today at the lunch box:
 
Lékué's School. Read it!

------------------------------------------------------------------------------------

4 comentaris:

  1. Tens raó que sembla molt necessari poder seure durant un taller :)

    ResponElimina
  2. Carai, Marga, molt interessant aquest taller! Fa poc em vaig comprar el primer motlle lekué i és fantàstic. Potser m'animaré amb aquestes vaporeres... he he. Espero les teves receptes! Petons

    ResponElimina
  3. Interesant aquest taller.
    Sobre tot per treure mes profit als atuells dels
    que ens encapritxem.
    Petons

    ResponElimina
  4. Hola Marga!Demà tinc un taller a Cervera a una cuina meravellosa amb Lékué on podràs estar asseguda :) Si t´animas...allà hi serem!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...