5 de setembre del 2013

Amanida de llenties a l'aroma de menta

Després dels excessos de les vacances, i com que encara fa caloreta, em ve molt de gust portar amanides al tàper.


És una bona manera de menjar sa, d'estar poc temps a la cuina (perquè encara el meu cos diu que "vol més vacances") i, a més, de desengreixar "aquest cos que ha patit tant, pobret, menjant tot el que em posaven al plat".

A més, encara tenim moltes hortalisses per triar i remenar per a compondre una colorida, perfumada i atractiva amanida, i això s'ha d'aprofitar!

En aquesta proposta, a més la menta li dóna un toc de frescor extra molt interessant.

Ingredients:
200 gr de llenties cuites
1 pastanaga
1/2 pebrot verd
1/2 ceba tendra
1 llauna de tonyina en oli d'oliva
4 fulles de menta

Com preparar-ho:
Ratllar la pastanaga. Tallar el pebrot i la ceba en daus petits. Al tàper, posar primer les llenties al tàper, afegir les verdures. Trinxar les fulles de menta i afegir-les. A la feina, afegir la tonyina i el seu oli, i remenar.

Hoy en la fiambrera: Ensalada de lentejas al aroma de menta Léelo!
Today at the lunch boxLentil salad with mint flavor Read it!
Ces boîtes à lunch: Salade de lentilles aux saveurs de menthe Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

6 comentaris:

  1. Hola! Acabo de tornar de les vacances i passo a saludar, tinc molta feina atrassada amb els blogs :)
    Les llenties jo també les prefereixo en amanida, són un bon recurs pel tàper del migdia. Un bon retorn a la rutina i a la bondat obligada després de les vacances ;)

    ResponElimina
  2. Un plat molt bo, per la caloreta que encara ens esta fent i per desengreixar de les vacances. Excel•lent
    Petons

    ResponElimina
  3. Fresca, gustosa, nutritiva, què més podem demanar?

    ResponElimina
  4. a mi també em venen de gust encara les amanides, fins a quan durarà? :D

    ResponElimina
  5. Ei, Marga. Una bona recepta i excel·lent per a portar-la a la feina. Enhorabona, has quedat finalista als blogs Catalunya! Jo enguany no he tingut sort. Ens veurem dissabte a Manlleu?
    Nani

    ResponElimina
  6. Marina, i tant que és molt gustosa, i la menta li dóna un extra de frescor.

    Òscar, crec que el temps de les amanides comença a despedir-se... a mi ja em venen de gust coses tèbies.

    Nani, no m'esperava arribar a ser finalista dels Blogs Catalunya 2013 ni tampoc del #diaCUINA... Ens veiem a Manlleu.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...