14 de març del 2011

Els tupperistes (persones que mengen de carmanyola) als mitjans de comunicació



Portada interior del Presència del 13-3-11. Cliqueu aquest peu de foto per anar al pdf de l'article "Adaptar-se a la crisi" d'Irene Casellas, que inclou les opinions de Marga Pradas
  
De vegades les coses inverossímils passen i potser seran el detonant d'alguna cosa que està latent.

Ahir les meves opinions van coprotagonitzar un article del dominical de del Grup Hermes (Avui, El Punt, etc.) Presència sobre com la societat adapta els seus consums alimentaris a la crisi econòmica (marques blanques, tuppers, etc.). Jo parlo del tema que més conec, el tupper. De per què he triat aquesta via per dinar als migdies, de com omplir els recipients o de com canvien les carmanyoles. Aquí podeu llegir tot l'article que també fa una bona comparativa de productes i supermercats.

Ja fa alguns dies que vaig quedar amb la periodista Irene Casellas, acompanyada pel fotògraf Quim Puig. No estic acostumada a aquests saraus, però fins i tot va ressultar divertit i em vaig sentir còmode. Vam parlar extensament (tot va quedar gravat) i al final ha quedat un text resumit però adequat.

En conjunt, crec que és un article interessant, que a més dóna referències sobre marques blanques que ens poden ser molt interessants pels consumidors. 

Us animo a llegir-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...