10 de novembre del 2011

Albergínies farcides a l'aroma de curri

Fa alguns dies que vaig portar aquestes albergínies farcides la feina, i tenia pendent de fer el post (com tants altres que estan al forn del meu cap).


I com que encara hi sóc a temps, amb aquest plat també vull participar en el concurs que organitzen conjuntament Valira i dolorss de Blog de cuina (s'en poden presentar fins a dos plats, doncs jo ara faig el "cupo").

El plat va ser ràpid de fer perquè vaig utilitzar una samfaina i una carn picada que ja tenia cuites (quan compro carn picada compro força i així faig hamburgueses i petits tupper amb carn cuita per a fer salsa bolonyesa per la pasta, i tot al congelador, i si faig molta samfaina també congelo), i a sobre, vaig coure les albergínies al vapor i al microones amb el meu estoig Lekué.

Al final com podeu veure a la foto, em va quedar un menú del més gustós, acompanyat d'un cabdell de Tudela.


Ingredients:

1 albergínia
carn picada de vedella i porc
samfaina
formatge
curri

Preparació:

Tallem l'albergínia per la meitat longitudinalment, i fem uns talls a la carn de l'hortalissa. Couem al microones en l'estoig de vapor uns 7 minuts. En una paella afegim la carn picada a la samfaina i aromatitzem amb curri al gust. 
Quan l'albergínia està cuita, obrim una mica la carn de la verdura, posem una capa de la samfaina amb carn i curri i cobrim amb un tall de formatge (en aquest cas vaig utilitzar havertti que fon molt bé).

Ho posem en una carmanyola, i ho escalfem a la feina en el moment de menjar per a que el formatge es desfaci.

Hoy en la fiambrera: Berenjenas rellenas al aroma de curry. Léelo!
Today at the lunch boxStuffed eggplant with curry flavor. Read it!
Ces boîtes à lunch: Aubergines farcies à saveur de curryLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

1 comentari:

  1. Moltes gràcies per la teva aportació.
    Un plat que sense carmanyola també be de gust!!!

    Sort al concurs.

    Petons

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...