3 de juliol del 2015

Snack’n’Go i Boc’n’Roll

Jo sóc de les “taperistes” que dino a la feina de dilluns a dijous i els divendres, plego a primera hora de la tarda.

Això vol dir, que els divendres no dino de tàper a la feina però si que m’emporto un bocata per mig matí i poder aguantar fins a l’hora de dinar, ja a casa (així funciono també les tres, per mi poques, setmanes a l'any de jornada intensiva que tenim a la feina).

Per embolicar aquests bocates, des de fa molt temps, no utilitzo paper d’alumini, entre d'altres, perquè com que la majoria de dies no quedava brut em dolia haver-lo de llençar tot pensant: “Uff quants residus que genero cada dia!”.

Ja ho sé, el podia reciclar per un nou entrepà, i ho feia, llàstima que en molts casos el paper quedava prou arrugat o trencat en un o dos usos més. Per això, quan em van regalar el meu primer portabocates de roba, vaig trobar que era una idea genial, en tots els sentits (reutilitzable, ocupava poc espai en la meva bossa de tornada a casa, etc.), i molt recomanable.

Ara, Roll’eat m’han fet arribar dos dels seus productes portabocates: l’Snack’n’Go i el Boc’n’Roll. El que d’entrada més m’ha cridat l’atenció són els seus dissenys, perquè els he trobat molt atractius i amb estil, i ell tacte per la roba, molt agradable. En la part interior són impermeables (lliures de BPA, per suposat) de manera que el contingut de l’entrepà (oli, maioneses, tomàquet, etc.) no traspassa i res del que estigui en contacte amb el portabocates queda tacat o mullat (jo hi he posat aigua per dins i per fora era tot ben sec). A més, aquests portabocates es poden rentar a la rentadora, de manera que els podrem utilitzar durant molt de temps.

L’Snack’n’Go, té aparença més apropiada per portar entrepans tipus sandwich, però sorprenentment té una gran capacitat i també podem portar bocates de pa de barra de pam petit. Si els volem més grans, llavors el Boc’n’Roll és el producte ideal, que fins i tot serveix per a portar paquets de galetes quan vas amb els nens una tarda al parc (a mi em funciona perfecte).

A més, aquests porta-bocates de vius colors i dissenys ben bonics milloren l’aparença del bocata que em menjo quan el trec de la bossa, i fins i tot deixa de ser un “entrepà mig trist” si no he estat molt inspirada en la seva preparació de tan ben embolcallat que està. Però sobretot, fent servir aquests portabocates sóc una mica més respectuosa amb el medi ambient.

I per a que un de vosaltres pugui provar un Boc’n’Roll, gràcies a Roll’eatentre tots els que deixeu en aquest post un missatge amb el vostre correu farem un sorteig (però DEIXEU EL CORREU, que si no no podré contactar amb vosaltres). Teniu fins el 10 de juliol a les 24 hores per participar. Atenció, el farem arribar al guanyador, sempre que la seva adreça estigui dins del territori nacional, ja sigui peninsula o les Balears. Molta sort!!!

I avui, dia 12 de juliol, ja tenim guanyadora d'un fabulós Boc'n'roll: JOANA SOLSONA I BERNADES. 

Us deixo la llista de participants i la imatge del número gunayador.


Felicitats a la guanyadora i gràcies a tots per participar!!!

Hoy en la fiambrera: Snack’n’Go y Boc’n’RollLéelo!
Today at the lunch boxSnack’n’Go and Boc’n’Roll. Read it!
Ces boîtes à lunch: Snack’n’Go et Boc’n’RollLisez-le!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

34 comentaris:

  1. Jo també fa anys que en tinc un però no és ni de lluny la meitat de xulo que aquest que ens has ensenyat!! a veure si tinc sort i em toca, seria l'enveja de les meves companyes ;). Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. Ara ja no sabré embolicar mai més un bocata que no sigui amb Snack’n’Go i Boc’n’Roll.
    Marga, m'has convençut amb les teves explicacions. Roser

    ResponElimina
  3. A casa en tenim d'aquests amb dibuixos infantils pels entrepans dels meus fills. Però aquests són xulíssims, fan per mi!!
    Montse Aguilar

    ResponElimina
  4. Jo en vull una! Semblen molt útils i els dissenys són molt xulos! :)
    La meva adreça és mariayubero (arroba) gmail.com

    ResponElimina
  5. Jo en faig servir un tb i apuesta curs l'he perdut a veure si jo ha sort i si no a comprar-me un de Niu aixi de xulo!!
    Coreu nyapbuf@gmail.com

    ResponElimina
  6. A veure si a la tercera va la vençuda!! És molt bona idea i els dissenys molt originals!....ara només manca un bon bocata! neusestruga@gmail.com

    ResponElimina
  7. M'apunto al sorteig! Jo també menjo entrepà cada dia i no m'agrada gens haver d'utilitzar tant paper de plata. A veure si tinc sort :)
    E-mail: galeteria.blog(arroba)gmail.com

    Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Molt xulos!
    A veure si tinc sort!
    Moltes gràcies pel sorteig!
    Noelia (eneoerre82@gmail.com)

    ResponElimina
  9. Que macuus!
    A veure si em toca :D!
    Gràcies
    Carmen (mayca91@gmail.com)

    ResponElimina
  10. Una idea genial i molt maco el disseny.
    M'hi apunto!! (martacarlesvives@gmail.com)

    ResponElimina
  11. Jo dino cada dia de tupper i m'encantaria tenir-ne un!!!! M'encanta el disseny.
    M'apunto: annamassaguepalau@gmail.com

    ResponElimina
  12. Originalitat i respuctosa amb el medi ambient, dues qualitats que m'encanten!
    ualbsert10@hotmail.com Gràcies!

    ResponElimina
  13. Són una passada! I comodíssims per viatjar! Ens encanten! :-D
    Sandra: hola@viajerosreverdes.com

    ResponElimina
  14. M'encanten! A veure si tinc sort!
    El meu correu és: nestruch@gmail.com

    ResponElimina
  15. Som-hi, que hem de deixar un món millor, amb menys residus i aquest embolcall hi ajuda! El meu correu: trinitat.gilbert@gmail.com

    ResponElimina
  16. Jo dino de tupper tot el curs però quan anem de sortida amb els nens i nenes porto entrepà, amb el Boc'n'roll segur que serà més bo. lidiatrilla@gmail.com

    ResponElimina
  17. Ohhh que bonics per favor!!! A veure si hi ha sort ;) el meu mail: joanasolber@gmail.com

    ResponElimina
  18. Eiiiii, maquíssims, tan de bo em toqui. montse.bertranm@gmail.com

    ResponElimina
  19. Fins ara embolicava els bocates amb paper de diari, i tot tenia el mateix gust d'arròs negre, que ja m'està bé. Però si et fas un bocata de pernil se suposa que vols que tingui gust de pernil.
    Amb una mica de sort, això ja no em passarà
    gvearc@gmail.com

    ResponElimina
  20. Amb ganes de ser l'afortunada d'aquest magnífic i pràctic producte!! ideal pels dies què sortim a buscar bolets, a fer caminades pels racons del Pallars Jussà o els migdies d'estiu gastats a les aigües del Flamisell o del Noguera. A part de no generar residus (els que creem en els enduem altre cop cap a casa) els bocates anirien ben guarnits!!!
    A veure si tinc sort!!!
    msj.raval@gmail.com o postredemusic@gmail.com

    ResponElimina
  21. Una gran ideaaa!!! M'apuntooooo!!!
    acinom_ps@msn.com

    ResponElimina
  22. Sempren'he volgut un! És molt útil!! Que hi hagi sort! vallsm7@gmail.com

    ResponElimina
  23. Fa temps que els veig a les botigues però mai m'animo a provar-los. Crec que el que tu dius és ben encertat: moltes vegades el paper està net i el vols reutilitzar però s'ha arrugat massa. Això és la solució perfecte!

    M'apunto al sorteig per a provar aquest súper embolcall!

    ladycrema (at) gmail.com

    ResponElimina
  24. Cada dia em porto entrepà a la feina (ja saps que jo dino a casa, però el tupper pel Xavi el faig cada dia jejeje), o sigui que m'aniria de luxe!
    Gràcies pel sorteig reina dela farcellets d'espàrrecs!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  25. Jo també sóc de tuppers de dilluns a dijous i d'entrepans els divendres, així que m'aniria genial! :D

    cristina.seco@gmail.com

    ResponElimina
  26. Jo també soc una de tantes "mames" que tenim el privilegi de poder preparar el tàper de la nostre filla de dilluns a dijous, ja que el,divendres es ella que es prerara el entrepa, aixis estic segura que estara super contenta

    Mariamartorellf@gmail.com

    ResponElimina
  27. Cada vegada que embolico l'entrepà amb paper de plata, em sento culpable! jeje molt pràctic :-) El meu mail: enriquetalorente@gmail.com

    Gràcies!!!

    ResponElimina
  28. Molt interessant! Acabar amb tants residus és una de les feines pendents.

    vicentalemany@gmail.com

    ResponElimina
  29. Holaaaaa...a veure si tocaaaa...el meu correu és...ngelspa@gmail.com

    ResponElimina
  30. Holaaaaa...a veure si tocaaaa...el meu correu és...ngelspa@gmail.com

    ResponElimina
  31. Holaaaaa...a veure si tocaaaa...el meu correu és...ngelspa@gmail.com

    ResponElimina
  32. Diàriament l'utilitzo per endur-me l'esmorzar a la feina. Van genials! lanurialacuina@gmail.com

    ResponElimina
  33. M'encanta! I m'aniria molt bé per embolicar-li els entrepans al meu fill!!

    atram_xip@hotmail.com

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...