31 de desembre del 2011

Els regals d'aquest Nadal

Últim dia de l'any, i aprofito per a fer un petit balanç. 






Aquest ha estat un any excel·lent per aquest bloc. Li he donat una bona embranzida i publico més sovint. Força gent el llegeix (molta més de la que jo podia esperar) i una "petita xarxa social" s'atreveix a fer comentaris. He conegut virtualment a alguns gastroblocaires i també a unes bones col·laboradores. La gent de la meva feina ja no s'estranya de veurem amb la càmera en mà fotografiant les carmanyoles que porten, i a mi no en fa vergonya. Em rondem contínuament noves idees al voltant del bloc, encara que no les posi en pràctica i tingui una cua ben llarga de receptes per publicar.


Aquest any he tingut més ganes de ficar-me a la cuina, i fins i tot els meus canelons d'espinacs van guanyar el quart premi (no previst) en el concurs organitzat pel Blog de cuina de la dolorss i Valira. Quina alegria vaig tenir quan vaig veure que havia guanyat i després quan vaig rebre el regal (un lot de tres magnífiques carmanyoles) !!!!. Tanta com quan em vaig veure entrevistada al Presència o van parlar del bloc al Deixa'm tastar.


Tot plegat ha sigut per mi el millor dels regals d'aquest Nadal.


Balance del 2011. Léelo!

2011 revival. Read it!
---------------------------------------------------------------------------------------


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...