15 de desembre del 2015

Setrilleres Valira

En el darrer taller que vaig fer em van preguntar: i tu, on t’emportes l’oli i la sal a la feina?


El cert, és que no era la primera vegada que em feien la mateixa pregunta. De fet en algun altre taller també m’ho havien preguntat, a la vegada que m’explicaven quins eren els “invents” que feien servir fins llavors. Entre els més comuns… els sobres d’oli (però de vegades havien de llençar una part perquè amb menys quantitat ja era suficient i no es podien guardar sense el risc evident de desastre); l’ampolla d’oli i un saler propi a l’armari de la feina (però no se sap com el nivell de l’oli i sal va baixant sense que tu el facis servir); mini potets de vidre (reaprofitats d’alguna melmelada que regalimen quan condimentes) o mini ampolletes d’oli (amb un boc massa gran que sempre permet que caigui més del compte).

Jo sempre he donat la mateixa resposta: els setrills de Valira. Des de fa anys que els tinc, i em funcionen molt bé.

Són ampolletes de plàstic, que es poden reomplir, amb tancament a rosca, que no perden el contingut, amb un boc xic per a fer rajolins, pesen quasi res, es poden rentar al rentavaixelles i, a més, són econòmiques.

De facto, jo en tinc més d’una. Una sempre preparada amb oli I sal ja barrejats, per a fer un amaniment net. Les altres, disponibles per emportar-me diverses vinagretes (de mel, amb pebre vermell fumat, amb olivada, etc.), i així anar donant un toc diferent de la mateixa amanida, evitant d’aquesta manera l’avorriment. Quin “truqui” més fàcil, oi? Fins i tot, de vegades, tinc els diferents setrills al calaix de la feina, i faig servir una vinagreta o altra segons hagi anat el matí...

Ah! I encara que es van pensar per anar a la feina (o d’excursió), el cert és que també són molt útils a casa, perquè són un bon estri per a fer decoracions als plats.

Bé, pels que encara no els coneixíeu, ara ja sabeu que existeix quelcom al mercat que ens posa més facilitats a dinar a la feina amb totes les comoditats de casa.

Hoy en la fiambrera: Aceitera Valira. Léelo!
Today at the lunch boxOil bottle Valira. Read it!
Ces boîtes à lunch: Bouteille d'huile ValiraLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...