10 de setembre del 2012

Mermeladas caseras. 80 recetas que salen bien

Ja em sabeu una mica "melmeladera", així que avui m'he quedat fullejant el llibre en petit format Mermeladas caseras. 80 recetas que salen bien, de Núria Duran i Montserrat Roig (Lectio Ediciones).


Les 80 propostes i algunes fotografies molt atractives de fruits i preparats han fet saltar la meva imaginació (ja em veia a mi mateixa recollint figues, pesant-les, remenant, embassant....).

M'ha cridat l'atenció les confitures de ceps, de mango i pastanagues, de saüc i pebrots del piquillo, les gelees de cireretes de pastor, de móres o de pomes, i les propostes de chutneys, aquestes conserves agredolces per acompanyar carns o patates, de figues i cebes o de fruites seques.

Vaja un llibre que de ben segur ens dirà com conservar uns excedents de temporada!

Hoy en la fiambrera: Mermeladas caseras. 80 recetas que salen bien. Léelo!
Today at the lunch box: Homemade jams. 80 recipes that go well. Read it!
Ces boîtes à lunch: Confitures maison. 80 recettes qui vont bien. Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

2 comentaris:

  1. Uau, només amb el nom de les que enumeres ja em sembla un llibre fantàstic. A veure si t'animes i en fas alguna!

    ResponElimina
  2. I tant que és fantàstic!. Demà publicaré recepta... Això ha estat arribar i moldre!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...